کارگاه«آنالیز داده با ابزارهای هوش مصنوعی»برگزار شد

“کارگاه آنالیز داده با ابزارهای هوش مصنوعی ” در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد :

کارگاه «آنالیز داده با ابزارهای هوش مصنوعی» سه شنبه 25 اردیبهشت ماه 1403 به صورت حضوری و مجازی با حضور سرکار خانم دکتر الهام مسرت (عضو گروه انفورماتیک گروه پزشکی) در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد.

در ابتدا دکتر الهام مسرت اشاره کرد: مباحث هوش مصنوعی به شدت گسترده و در بخش هایی تخصصی است،ما در این کارگاه به شکل مقدماتی به مباحث هوش مصنوعی می پردازیم و در صورت مسلط بودن به مباحث ابتدایی ، مباحث تخصصی فراگیری می شود. این مبانی نیازمند انتظارات برای مباحث تخصصی است.

 

دکتر الهام مسرت تشریح کرد نکته ای که ممکن است در کشور ما و در گروه های دانشجویی مورد توجه قرار بگیرد هزینه بالای کارهای آزمایشگاهی است.می توانیم با استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی بدون توجه به محدودیت های آزمایشگاهی پایان نامه های ارشد و دکتری ورود کنیم. ابزارهای هوش مصنوعی شرایط حل مسئله را به صورت سریع فراهم می کنند. و از همه مهم تر در تمام جهان در اندازه های بالا بر روی شغل های مربوط به آنالیز داده تمرکز شده است و این مربوط به مارکت بالای آنالیز بیگ دیتاها است.فرصت تولید حجم بالا و متنوع داده برای خدمات قابل پیش بینی فراهم می شود.تولید محصولات یا خدمات مقرون به صرفه با سرعت و دقت بالا (تولید واکسن یا خدمات پیش بینی) از موارد دیگر آنالیز داده است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.