بازدید دانشجویان از ستاد ویژه فناوری نانو

بازدید علمی دانشجویان دانشگاه از ستاد ویژه فناوری نانو

 

جمعی از دانشجویان کارشناسی‌ارشد و دکتری گروه‌های ریززیست‌فناوری، نانومواد، شیمی‌فیزسک و مهندسی شیمی دانشگاه تربیت‌مدرس در تاریخ ۵ دی ماه ۱۴۰۱ از ستاد ویژه فناوری نانو بازدید کردند.
در این بازدید علمی که از سوی انجمن علمی دانشجویی ریززیست فناوری و به سرپرستی آقای دکتر ابوالفضل میرزاپور برگزار شد، دانشجویان ضمن بازدید از بخش‌های مختلف مجموعه آی.کن با آخرین محصولات تجاری‌سازی شده در این حوزه آشنا شدند.
گفت و گو و تبادل نظر با معاون سرمایه‌انسانی ستاد ویژه نانو در معاونت علمی نهاد ریاست‌جمهوری، بازدید از فضای تجاری‌سازی و صنعتی، آشنایی با نحوه حمایت از پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دانشجویان در حوزه نانو و بازدید از محصولات تجاری‌شده نانو در حوزه پزشکی از دیگر برنامه‌های این بازدید علمی بود.
لازم به توضیح است که شتاب دهنده ICAN از شتاب‌دهنده‌های موفق کشور است که با فراهم آوردن امکانات زیرساختی (آزمایشگاهی و کارگاهی) و همچنین حمایت‌های مالی، مشاوره‌ای فنی و کسب و کار از ایده‌های نوآورانه به ویژه در حوزه فناوری نانو، هزینه راه اندازی یک کسب و کار نوپا را به حداقل رسانده و با افزایش شانس بقای استارتاپ‌ها، مسیر لازم برای ورود ایده به بازار را هموارتر می‌سازد.
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.